söndag 7 februari 2010

Lista

Favoritcafé: Måste nästan säga bo:s eftersom det är där jag fikar mest.
Favorittidning: Alla möjliga skvaller tidningar
Favoritplagg i garderoben just nu: Oj, bara ett favoritplagg? Mitt nya linne får jag nog säga.
Byter gärna garderob med: Jag hade gärna bytt min skogarderob med Carrie i Sex and the city...
Vanligaste färgen på mina kläder: Jag är otroligt färg glad av mig, så det blir oftast svart, vitt, mörkblått.
Sminktips till allmänheten: Vit eyeliner!!!!
Min lägenhet kan beskrivas som: Har tyvärr ingen egen lägenhet... mitt rum däremot kan beskrivas som riktigt....stökig.
Mig själv med tre ord: Lättsam, envis och blyg.
Jag tränar: Aldrig!
Jag ville bli när jag var liten: Sångerska. Men den drömmen fick jag snabbt lägga ner...
Nu vill jag bli: Framgångsrik
Humör just nu: Trött, matt, sliten... sjuk... börjar dock bli lite bättre!
Är det nåt du absolut inte äter: Det finns FÖR mycket jag inte äter...
Hur många kuddar sover du med: Två stycken för till fället.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart.
Sparare eller slösare: Jag är den största slösaren som går att finna. Jag önskar att jag kunde vara lite mer sparsam...
Bästa film: Det finns så många bra. Men just nu ligger Avatar väldigt högt på listan!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tanken är väl 2 stycken.. sen får man se hur många det egentligen blir.. :-)
Bio eller promenad: Jag tror jag nästan väljer promenad.... det trodde ni inte va?
Är du kittlig: Jag är kittlig ibland, mest då jag inte är beredd..
Största svaghet: Är otroligt osäker av mig.
Det här är jag bra på: Jag är bra på att ta det lugnt..
Chips, morötter eller godis? Godis i så fall
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Det kallas kaos....
Kaffe, te eller inget? Jag är rätt tråkig av mig så måste nog säga inget utav det..

Inga kommentarer: