torsdag 10 juni 2010

NYTT

Det blev stan idag med mamma. Trots det att jag spydde en gång i morse, (jag veeet, intressant va?) men det beror nog på penicillinet. Men det hindrade mig inte från en dag på stan, för jag har verkligen sett framemot att shoppa så nu jäklar skulle det bli av.

Blev i alla fall ett par svarta leggings med något litet mönster, en svart ring, en vit transparent topp, ett ljus rosa oversize linne, ett par örhängen och solpuder.

Sen hände det otroliga!! Sakerna jag beställde från h&m i början av mars hade äntligen bestämt sig för att komma... så det blev ännu mer kläder som fick följa med hem. Blev även att äta en efterlängtad lunch på Österns pärla så dagen har verkligen varit bra!
Imorgon blir det upp tidigt för att kolla in alla studenter och även lite fika på det.

Inga kommentarer: