måndag 26 juli 2010

20 år!

Idag fyller jag 20 år. Kan knappt fatta det... att jag har levt i 20 år. Ja, tiden går fort när man har roligt. Har i alla fall haft en toppen helg. Middag på färjan i lördags för att fira mig lite och utgång på det. Igår blev det fika för vännerna här där jag fick fina presenter så som presentkort på scorett, gina tricot, under kläder, spa grejer och en fin länk till mitt tomas sabo armband.

Blev väckt hyfsat tidigt idag av att mamma och pappa kom in sjungandes.. fick en vit jetset klocka, dkny parfym, en svart mjuk morgonrock, underkläder och LK-biljett. Så jag är riktigt nöjd, verkligen! Och lite mer lär det bli då lite av släkten kommer och fikar. Har även hunnit med en premiär på systemet, gick bra, var rädd att dom inte skulle tro att jag var tjugo. Men det gick fin fint. Fick även med mig en kjol hem så dagen har inte kunnat bli bättre än så!

Inga kommentarer: