måndag 20 september 2010

Hujeda mig

Bloggen har blivit lidande av många orsaker. Är inte i mitt friskaste tillstånd just nu...mycket som händer. Jag tror jag är mer orolig över att inte veta. Veta vad det är eller vad det beror på....men så småningom blir det bättre. Ska försöka tänka på annat men det är svårt när det är så pass synligt och är nästan omöjligt att undvika. Har i alla fall haft en mysig helg med Jimmy som fått mig på andra tankar, tack♥ Vi har sett massa film och myst på i hans nya lägga!

Sen måste jag bara få tillägga att fan vad pinsamt "kungarna av tylösand" är. Jag SKÄMS på riktigt när jag ser dessa människor göra bort sig på det sättet dom gör. Kom in på en av deltagarnas blogg och såg att han lagt ut en film där han runkar. Såg aldrig filmen som tur var. Men jag undrar bara, vem fan lägger ut något sådant? Helt sjukt ju. Bara massa whitetrash som är med. Tjejer med platina blondt långt slitet löshår......... inte snyggt. SÅ UTE. Näe, det är inte snyggt någonstans. Och sen är det faktiskt ett under att killarna i det där programmet ens får sig ett strul. Näe, nog om det... lär ju likt förbannat kolla på det där i alla fall. Tyvärr.

Inga kommentarer: