måndag 29 november 2010

4 år

Hade en otroligt bra & mysig dag igår. Fick för det första beskedet om att jag blivit moster för tredje gången åt en liten kille, blev så glad för min systers skull! Ska bli kul att träffa det lilla underverket :-) Jag och Jimmy hade även 4 år igår, men eftersom han är nere i söder och jobbar så kunde detta inte firas tillsammans, utan det få bli när han kommer hem i stället! Började dagen med att fara till kronan med Mamma och Annelie på julskyltning, men där fanns det inte allt för mycket som intresserade mig, så vi for till stan och gick omkring där. Blev en stickad tröja rikare!

Efter stan blev det att åka hem till Emma där resten av klassen befann sig, vi hade sjukt trevligt. Vi spelade om julklappar vi köpt, lyckades vinna ett kuddöverdrag och en noblesse ask.. så det blev jag nöjd över. Sen fika vi en julfika och pratade på, riktigt mysig kväll :-)

Nu blir det däremot lite fix och trix innan jag beger mig till skolan. Seeee you!

Inga kommentarer: