måndag 20 juni 2011

Liten update.

Kanske dags för lite update? Jag vet att ni saknat miiiiiiiig! Näe, nu ska jag inte vara sån. Ny duschad och fräsch. Men lär ju se ut som en blöt katt direkt jag går ut så egentligen kanske duschen inte var någon vidare smart idé. Ska hur som helst få nya snygga naglar idag. Jag längtar! Har varit tvungen att ta bort mina förra naglar för någon dag sedan då några hade lyckats gå av.. så nu har jag inte särskilt fagra fingrar. Ser verkligen ut som skalle-pär av något slag!!! Så nya naglar kommer verkligen lägligt. Har även haft en riktigt mysig dag än så länge. Jag, tilde & alice kröp ner i min säng med en massa kuddar och ett gossigt täcke & slog sedan igång Kung fu panda! Att se film och bara mysa när man hör regnet smattra mot fönster rutan måste vara bland det mysigaste som finns... right? Nå ja, dags att klä på sig!

Gullungarna Alice & Tilde för några år sedan =)

Inga kommentarer: