onsdag 28 december 2011

Hockey !

Är totalt insnöad på paradise hotel norge nu, sitter & glor på det mestadels utav dessa dagar som gått. Därför kände jag att ett erbjudande om att gå på hockey kom lägligt! Så det blir det ikväll. Sist jag var på hockey, var ju då man jobbade och dansade där, så ska bli kul att för en gång skull sitta och kolla på en hel match! Sen verkar även planer för nyår vara spikat. Blir inga galenskaper för min & jimmys del, utan vi ska äta gott med mina systrar med deras respektive och barn, så det ska bli jätte trevligt! Nyår är ju ändå sjukt överskattat och dör i det flesta fall ut redan efter tolv-slaget, så därför känns det bara onödigt att göra något storslaget oc
h satsa massa pengar, men det är ju min åsikt. Men ibland kan det ju vara kul att göra något storslaget också!! Men detta år blir det som sagt lite lugnare.

Inga kommentarer: