fredag 17 oktober 2008

Walk away - Paula De Anda

Hola!

Det är äntligen fredag och det känns ju bara för skönt! Dock var det inte skönt att cykla imorse då det regna och hade sig. Hatar luleå eftersom det är motvind vart man än vänder sig. Fuck this shit! Sen att man ser en ful liten sak är ju inte de trevligaste på morgonkvisten, haha. Äh, på idrotten hade vi innebandy och cirkelträning. Känns verkligen i armarna nu.. men det funkade.

Mådde inte så bra under morgonen så åkte hem för att skippa engelskan. Och skööönt var väl det.. hela huset för mig själv!! Korv med bröd fick det bli till lunch.. även kanske som uppvärmning på idrotten jag och jenny ska ha, haha right? ;-) Äh, helgen ser ut att bli ovanligt lugn ut ifall nu inte något spännande kommer ske. Fast jag ser faktiskt fram emot en lugn helg eftersom jag sparar alla mina krafter till halloween.



- Skön låt!

Inga kommentarer: