tisdag 6 oktober 2009

Typiskt

Hittade en jacka idag på stan. Bra längd, varm och den hade ett bra pris. Men givetvis vill varken mamma eller någon annan sponsra mig och det händer inte särskilt ofta att jag hittar en vinterjacka som passar utmärkt så det är ju givetvis typsikt att man inte har pengar.

Annars gick jag och Joss bara omkring och kollade runt. Åt lite mat och sådär! En trevlig dag. Sen var det grymt skönt ute idag, vilket gjorde det hela mycket bättre. Och juste, Luleå vann ju igår! Lycka på hög nivåååå... wihoo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sluta ät skräpmat så har du råd till en jacka.... en parantes bara.....

ida sa...

jajaaaaaaaaaaaaaaa........ men jag betala faktiskt inte maten själv idag

Anonym sa...

men då hade du kunnat säga att, jag hoppar över maten men ge mig en 50 lapp om du ändå är sugen på att slösa lite... haha du kommer att ha en jacka på nolltid...