tisdag 10 november 2009

Less.

Igår när jag städade mitt rum så inträffade det värsta. Min dator slutade helt att fungera och slog av sig själv titt som tätt. Blev sjukt less eftersom jag i denna stund trodde att jag skulle förlora alla bilder och så vidare. Men det löste sig sedan då vi tog hårddisken till linda & anton som förde över alla bilder till deras dator. Blev att formatera om min dator så att den nu tillslut fungerar.

Men det känns ändå förjävligt eftersom jag nu måste ladda ner allt igen och det kommer ta en evighet. Dessutom verkade inte msn fungera att ladda ner .. men ska försöka fixa det där. Håller på att fixa alla driv rutiner nu så att allt smider på.. aja, nog om det.

Vet inte om jag ska på hockeyn idag eller inte? Brukar ju som sagt alltid att ändra mig i sista sekund vilket brukar leda till att jag får stressa järnet...

1 kommentar:

Tove sa...

Jo kom till hockeyn! :)