fredag 20 november 2009

Party on

Lite less jag blir. Mitt ljud till datorn fungerar inte för tillfället och det stör mig. Vill kunna lyssna på musik men just nu går inte det. Aja, får hoppas att det fixar sig.

Har i alla fall varit på stan en snabbis med Jenny tidigare idag. Blir fest ikväll och förhoppningsvis blir det roligt för jag känner mig faktiskt taggad. Blir en två dagars eftersom jag är bjuden på bröllops fest imorgon eftersom min syster ska gifta sig.


Dock är jag inte bjuden på själva bröllopet eftersom dem ska gifta sig på kallax och där får dem endast vara tio stycken så då fick det bli att föräldrarna är dem enda som får komma. Men jag är åtminstone bjuden på fest på kvällen vilket jag faktiskt ser framemot. Dock ska jag nog till hockeyn också.. så det lär bli lite stressigt. Men samtidigt så har jag åtminstone något att göra!

Inga kommentarer: