lördag 19 december 2009

Awesome

Gårdagskvällen blev otroligt trevlig faktiskt. Vi var ett glatt gäng hos Sara som laga tacos, åt tårta, spelade spel, poker och svarte petter. Tror jag blev svarte petter alla gånger förutom en, fyfan..... gjorde ju en liten fin tabbe också när jag råka lägga han fint på bordet, hehe.

Dock vann jag ju i pokern som övervägde allt. Blev en jämn final mellan mig och alex, men jag tog övertaget i slutet och VANN! Sara och hennes mamma satt och spelade nå kort spel som tog flera timmar kändes det som men som väntat stod sara som förlorare, suuuuurt.


Förövrigt gjorde linda och julia en OTROLIGT god tårta, bland de godaste tårta jag ätit utan att överdriva! Creds till er. Carro och gänget var även förbi ett tag och förfestade, dem försökte verkligen få med oss ut, men vi stod emot denna gång! ;) Vi eller jag taggar för mellandagarna då tanken är att jag ska slå klackarna i taket.


Nåja, var hemma vid tre och dunsta dir
ekt ner i min mjuka och sköna säng. Dagen är ännu oklar men det lär nog dyka upp något trevligt.

Inga kommentarer: