tisdag 29 december 2009

Lista 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Tog bland annat studenten, gick på bal, började extra jobba osv.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Det enda nyårs löfte jag hade var att jag skulle plugga på bra det sista halvåret vilket gick helt okej, lyckades i alla fall ta studenten!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kusin bland annat.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och tur är väl det!
5. Vilka länder besökte du? Jag har bara gjort några snabbesök i finland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag tror inte det!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla har varit speciella på sitt sätt.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag tog studenten.
9. Största misstaget? Har nog inte gjort något större misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit lite förkyld men inget mer!
11. Bästa köpet? Alla mina kläder och skor!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Skräpmat, kläder och skor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, absolut.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch, I know you want me, Hotel roomservice, Empire state of mind, 3, Down osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror att jag har varit gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest, sökt mer jobb osv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit skräpmat
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj hos min syster!
19. Blev du kär i år? Jag var redan kär.
20. Favoritprogram på TV? Paradise Hotel, dhw, oth.
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon..
22. Största musikaliska upptäckten? Jag vet faktiskt inte.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar kanske?
25. Något du önskade dig men inte fick? Fick det jag ville ha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tårta och fika med vänner,familj och släkt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer resor!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jag vet faktiskt inte.
29. Vad fick dig att må bra? Göteborg resan var något riktigt roligt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chad, Joel kinnaman osv..
31. Vem saknade du? Min farmor.
32. De bästa nya människorna du träffade? Det var ju som i år jag började hänga med Cissi som visade sig vara en riktigt bra och härlig tjej! =)

Inga kommentarer: