måndag 15 mars 2010

Lista

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag..
Du skickade ett sms till: J
Du fick sms av: :)
Du ringde: Mamma
Som ringde dig: Joss?
Du åkte till stan med: Jag vet inte.
Du kramade: Oj.. någon på cleo i fredags kanske?
Som skrev till dig på msn: Sara
Du träffade: Mamma

DAGENS
Humör: Inte så bra.
Klädsel: Morgonrock.
Tid du kom hem: Har varit hemma hela helgen.
Köp:
Ingenting
Mat: Fil och rostade mackor
Smink: Ingenting alls.
Måste: Duscha..

Vill ha:
Pengar och cola
Fundering: Varför just jag?
Tråkigaste: Att mamma glömde köpa cola till mig..
Roligaste: Att jag får behålla maten jag äter..
Längtan: Cypern.

LITE SAKER:
Vad ska du göra under veckan: Bli frisk och jobba.
Hur går det i skolan: Går inte i skola.
Hur är det med familjen: Det är väl okej?
Har du syskon: Jo , två stora systrar
Vem är den yngsta av alla: Jag

VÄLJ ETT
Coca cola eller fanta:
Cola
Sommar eller vinter: Sommar, utan tvekan.
Choklad eller chips: Inget av det.
Djurgården eller Hammarby: Inte intresserad..
Fdla eller bio: Bio
Mobil eller dator: Oj.. mobil..

FRAMTID
Drömyrke
: Det vet jag inte..
Vill du ha barn: I framtiden.
Kommer du ha ett bra jobb: Det går väl bara att hoppas på det!
Kommer du ha körkort: Det hoppas jag också.
Vart vill du bo: Jag vet inte..
Kommer du gifta dig: Kanske det.
Fortfarande studera: Återstår att se..

DE SENASTE 48 TiMMARNA HAR DU:
Kysst någon:
Nej.
Gråtit: Ja.
Köpt något: Ingenting.
Varit sur: Ja..
Varit ledsen: Ja..
Kramat någon: Nej..
Sagt "jag älskar dig": Nej.
Saknat någon: Nja.
Varit sjuk: JAAA...
Kallat någon idiot:
Nej, men tänkt tanken.
Tittat på film: En halv film, räknas de?
Smsat: Ja.

Inga kommentarer: