tisdag 30 mars 2010

Lista

Namn: Ida
Pepp just nu: Försöker peppa till krogfesten!
Happening på gång: Påsk, kåbdalis, resa till cypern m.m.
Tycker du om att krama folk: Vem gör inte?

Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, 20 år!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Dricker inte kaffe.
Saknar du någon nu: Ja...
Byter du kanal under reklam eller går du därifrån? Oftast byter jag kanal, ibland härdar jag ut och ser hela reklamen.
Hur märker man av din charm? Bra fråga, vet du?
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Diva sov en stund.
Vad gjorde du igår kväll? Gick över till grannen en sväng!
Syskon & deras ålder: Linda snart 27 år, Maria 30 år.

Vem fick du senast SMS från: Jag orkar inte kolla..
Har du hög moral? Vettifan
Tittade du på tecknat när du var liten? Säkerligen.
Är du bestämd: När jag vill få som jag vill.
Intressen: Ointressant.
Har du några tatueringar eller piercingar? Både och.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Hahaha.. eh nej.

Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? JA!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov och drömde ljuvligt.
Vad ska du göra ikväll? Ta det lugnt, likt alla andra vardagskvällar.
Vad ser du fram emot? Helgen, cypern, sommaren!

Nån jag stör mig på: Några få..
Jag får ont i magen av/när: Mens..
Jag är rädd för: Skräckfilmer, ormar och mörker
Bekant jag vill pussa på: Inget jag tänkt på..

Vad heter du i andranamn? Magdalena...
Sparare eller slösare? Slösare, helt klart!
Jag har varit full: Det händer väl.
Är du fåfäng: Jag skulle ljuga ifall jag sa att jag inte var det.
Är du blyg: Ja, men börjar bli bättre!
Jag har svimmat: Aldrig.
Slutord? Jag har tråkigt...

Inga kommentarer: