tisdag 27 april 2010

Linnet upphittat!

Jag blev riktigt glad imorse då mamma ringde mig på jobbet och berättade att dem på swedbank hade hittat mitt linne! Vi ringde dit igår, men då hade dom tydligen inte hittat det, men nu så. Jag som hann köpa ett likadant linne igår, men det fick mamma lämna tillbaka åt mig. Fick mig istället en 'baseball kofta' och sen fick jag självklart tillbaka mitt borttappade linne i rätt strl, tack mamma för all hjälp!

Jobbet gick väl bra, ska jobba imorgon också. Så ikväll blir det lugnt och käka massa glass. Det är i princip det enda jag orkar just nu :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

so kissie style

Anonym sa...

Det var jag ( Maria ) som skrev det första inlägget....

Anonym sa...

haha käft :P

Anonym sa...

men det är ju sant.... haha:-)

Jenny Sophia Ström sa...

men nej! ge mig, kollat på den där på nätet! :p