lördag 3 april 2010

Lista.

1. Vad gjorde du igår kväll? Jag tog det enbart lugnt och hade det riktigt trevligt.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja, det har jag.
3. Vad åt du senast? Hamburgare tallrik i kåbdalis.
4. Har du fått någon komplimang idag? Jajamen. Jag blev glad!
5. Har du varit med i en rättegång? Nej. Har däremot varit på studiebesök under en mindre rättegång på högstadiet.
6. Är du polare med grannarna? Jag är nog mer än polare. Har turen att både få ha mina kusiner och min bästa vän som grannar!
7. Vilka länder har du bott i? Sverige.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Idag, till och från kåbdalis.
9. Har du haft en stalker? Nej, det tror jag inte.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Nej, det är knappt så att jag gör det eftersom lärarna i musik byttes titt som tätt.
11. Hur bra är din syn? Så bra att jag ser.
12. Var är dina syskon just nu? Dom är nog hemma hos sig och myser på!
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Kärlek och trubbel.
14. Vem ringde dig senast? Mamma.
15. Vilken tid gick du upp imorse? 07:30 för att vara exakt. Jag är trött.....
16. Vad ska du göra i helgen? Jag är mitt uppe i helgen! Det som är kvar är söndagen vilket innebär utgång, förmodligen.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Helt ärligt, så orkar jag inte kolla. Står säkerligen inget intressant.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Bra fråga..
19. Vad finns i din bakficka? Använder sällan fickorna på baksidan.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Jag försökte nog sova då.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten, oftast.
22. Vad ska du göra efter det här? Gå ner och kolla på en film. Godnatt!

Inga kommentarer: