måndag 11 oktober 2010

Blä

Seg dag. Ville verkligen sova vidare när klockan ringde vid 07:00 imorse.. var inte lätt att stiga upp kan jag meddela. Men en sväng till skolan blev det allt, sen krångla jag med nå papper som skulle skrivas ut, hatar deras nya system. Förstår inte varför det ska vara ett jävla projekt att skriva ut lite papper..

Fick även den glada nyheten att jag klarat uppgift 4 som jag gruvat mig över, skönt. Har pluggat lite och gjort klart ytterligare en sak. Så nu kan jag snart endast fokusera på tenta plugget, men har dock en ganska stor rapport som måste göras... fy sjutton va mycket plugg, men slut tjatat om skolan.

Hade tänkt duscha nu. Är rädd att jag fått urinvägsinfektion, cykel sadeln var svin kall när jag satt på den imorse till skolan... lär ju garanterat fått de där på grund av de...min vanliga tur!

Inga kommentarer: