måndag 25 oktober 2010

Mycket på gång...

Mitt huvud hänger verkligen inte med just nu. Hjärnan är överbelastad. Vet inte riktigt hur jag ska tackla det här, men det återstår ju att se imorgon på tentamen. Som jag förövrigt inte kommer att klara med tanke på att jag inte kan allt för mycket. Jag förväntar mig inget, dels för att detta är min första tenta jag skriver, så då är det mer förståeligt att man kanske inte klarar den. Sen är det ingen större fara att skriva om den heller, men det hade varit skönt att få den ur världen så man kan koncentrera sig på det andra 46451231687469 sakerna vi också har att göra.

Har i alla fall tagit en paus nu och ska snart återgå till pluggandet. Men jag känner att jag behöver få i mig lite mat och energi för att klara resten av dagen... Hade tänkt sluta plugga kring nio, för då börjar mitt älskade svenska hollywood fruar igen. Jag ser det enbart pga Maria Montazami. Dom andra är inte ens roliga att se på. Nåja, nästa gång jag skriver har jag förmodligen skrivit klart tentan och väntar spänt på resultatet. Men det får vi inte veta fören om två veckor skulle jag tro.

Inga kommentarer: