lördag 26 mars 2011

Lördag

Nu har min babe kommit hem igen! Blev en snabb tripp till Piteå igår med han, jonas och alex! Var hemma rätt sent, så slockna nästan direkt, var så jävla trött. Hann även med att gå på stan igår... köpte en jätte fin topp och ett armband. Fick även hem mina skor och linne som jag beställt. Idag så har jag och jimpan varit i stan en sväng, blev bjuden på lunch på sub&co. Så himla gott :)

Nu sitter jag däremot och väntar på att hockeyn ska börja, så himla spännande. Men har inte bestämt om jag ska se på den eller inte för luleå har en tendens att alltid förlora då jag ser på den, så funderar på att göra dem en tjänst och inte kolla ;) Blir i alla fall fest ikväll + utgång på allstar. Man bör väl passa på att gå ut där innan de stängs (?) Nåja, tagga tagga tagga!

Inga kommentarer: