tisdag 29 mars 2011

Tjaaaaaaaa

Tiiiiiiiisdag. 13 dagar kvar av praktien. 2 Averkade. Går väldigt bra dock! Men är så jäkla ovan att stiga upp så pass tidigt & sen hålla gång hela dagen. Inte min grej ännu, men förhoppningsvis kommer jag in i rytmen innan praktikens slut! Har i alla fall fått turen att hamna med världens bästa barn och pedagoger, känner mig jätte glad över det :)

Är som sagt sjukligt trött. Speciellt idag.. hade svårt att somna igår för jimmy skulle envisas om att se på tv när jag ville sova ;) Fast då fick han äran att röra mig i håret så jag föll nog in i min skönhetssömn ganska fort under det! Hur som haver så ska jag glotta lite hockey snart med min pappa, sen sova. Lär nog inte bli så intressanta uppdateringar framöver (inte för att de någonsin är det) men nu är det enbart praktik som gäller under dagarna, hinner inte mer än så.

jahejee

Inga kommentarer: