lördag 2 maj 2009

Fartfylld helg.

Dålig uppdatering från min sida. Men de senaste dagarna har varit fyllda med spännande upptåg så att säga. Valborg firades hos carro där vi var ett gäng tjejer som käka pizza, spela spel, dansade och hade kul innan vi begav oss mot grace där kvällen och natten spenderades. En riktigt trevlig kväll trots att mina fötter inte var i sitt bästa skick efter en kväll fylld av dans. Jimmy hämta mig och vi for då till honom och sov.

Vaknade upp och mådde inte alls dåligt så vi steg upp och gjorde oss klara för att fara och käka på stan. Sen stekte vi lite och for och köpte en glass i det härliga och varma vädret. Sen for vi till mig där vi käka middag, spelade kort, gick ut på en promenad och bara mös på i det härliga vädret! Sen kom jenny hit och talade ut lite om valborgs kvällen! ;p Sen såg jag, jimmy, jenny och tove film som förövrigt inte var så bra, men det var riktigt trevligt i alla fall!

I dag styrs skeppet mot piteå, kommer nog bli trevligt, så ska hoppa in i duschen nu för att göra mig klar. Ha en trevlig kväll!

BYE.

Inga kommentarer: