måndag 25 maj 2009

Rekord

Åh nej vilket väder! GALET. Jag och Tove som just tänkte gå ut och gå, fast nu sluta det regna, vi kanske chansar och går i alla fall..

Ja men min dag har varit bra. Jag fick mvg i varmkök vilket jag inte trodde så det förgyllde hela min dag! När jag väl hade slutat så träffa jag mamma på stan. Har varit och köpt lite nödvändiga ting till studenten. Har även köpt en klänning som jag ska ha på studentkvällen hade jag tänkt. Hitta dock inga skor som föll mig i smaken vilket är ett stort problem. Men ska fara ut till skokanonen någon dag och förhoppningsvis hitta något där annars är det kört! Fick mig dock en magic-bra, strumpbyxor och naglar som jag ska ha på balen.

Såg dessutom att jag hade stort besöksrekord igår, åhej och hå vad folk tittat in..

Ja ja, nu blir det prommis trots allt! PUSS!

Inga kommentarer: