fredag 29 maj 2009

Stars are blind

Just nu känner jag inget annat än en stor lättnad! Fick veta att min rapport blev godkänd av urkund så nu fick man vg i religion, härligt.

I går for jag till Tove där hon toppade mitt hår. Det känns mycket fräschare och jag blev jätte nöjd, tack! Sen gick vi runt sjön som vanligt och prata på om allt mellan himmel och jord, riktigt trevligt.
Jimmy kom hit senare på kvällen och vi mös bara på som vanligt och såg på tv. Love!

Idag fick jag veta att man låg på mvg i idrott b, galet! Känns dock otroligt bra så nu gäller det bara att springa den där jävla milen imorgon och fyfan vad jag gruvar mig för den alltså....

Efter skolan köpte jag och jenny förköp till grace och därefter träffa jag min frisör så gick vi igenom min balfrisyr, kommer nog bli riktigt läckert. Ska senare idag och hämta min förbannade nummerlapp till stadsmaran och därefter vet jag inte riktigt vad som sker. Har lite små planer på g men får se vad som blir av!

Inga kommentarer: