onsdag 20 januari 2010

Breakaway

Idag har jag faktiskt hunnit göra en hel del. Vaknade redan vid nio, fick den brutalaste väckningen någonsin.. två hundar under täcket och min mamma hoppandes i sängen, whats up with that?!
Sen gick jag och mamma enda bort till colorama där jag har valt mellan tusen olika tapeter som ska upp i mitt rum så småningom. Kunde inte bestämma mig mellan tre stycken så dem har jag tagit hem och jag ska väl försöka välja ut en som blir fondvägg!

Sen gick vi till donken där vi käka lite mat innan vi gick till kvantum en sväng. När vi väl kom hem tog vi ut hundarna på en promenad så idag har jag verkligen fått röra på mig. Har nyligen varit och stor handlat med mamma också! Var faktiskt riktigt skönt att vakna i tid och ha gjort lite vettiga saker under dagen.. blir nog att vakna tidigt imorgon med.

Inga kommentarer: