måndag 11 januari 2010

Ny telefon

Okey, dagen har inte blivit som planerat. Stan uteblev helt och jag sov till halv två. Men i natt kunde jag verkligen inte somna, tror jag såg på klockan sista gången när den var efter fyra så jag behövde sömn. Men stan får bli imorgon istället. Har även beställt en ny telefon. Blev ingen värsting för dem nya brukar ändå gå sönder så fort, men blev en sony ericsson w959. Den får duga och kommer helt klart vara bättre än den jag har nu där varken ljud eller vibration fungerar. Har även städat mitt rum, så nu är det kliniskt rent, det behövdes! Ikväll blir det nog att se på New moon hemma hos Sara.

1 kommentar:

josefine sa...

Är detdär den nyare modellen av dendär telefonen? ;> för den som kom ut först gick ju sönder hela tiden! ;> knpparna sprack och sånt! ;>