fredag 22 januari 2010

En lista

Vilken svordom använder du mest? Fitta, jävla, fan..
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:00 tror jag
Hur många resväskor äger du? Ingen, reser så sällan så ..
Använder du flip-flops? I så fall på sommaren
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En utlandsresa.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, allt för ofta!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej, tror inte det.
Vad åt du till middag senast? Mat från donken
Använder du huvtröjor? Nej
Vem var den senaste som ringde dig? Jimmy?
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? På liseberg är det självklart balder och kanonen!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det tror jag säkert.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Det närmsta? I såfall shopping och det är inte allt för stort.
Hur många syskon har du? Två stora systrar
Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland
När flög du senast? Aldrig flygit
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra
Läser du för skojs skull? Nej
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? Nej, det låter jag diskmaskinen ta hand om!
Har du gråtit offentligt? Ja
Har du en stationär dator eller en bärbar? Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Det kan jag inte påstå
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering som sker den 4 mars!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det är jag inte så brydd i.
Kan du kasta macka? Jag är då inte bra på det!
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vem var din favoritlärare och varför? Ellinor, hon kom vår klass allra närmast!
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Kallt
Har du en blogg? Eh, ja?

Inga kommentarer: