fredag 21 maj 2010

Now I can see it

Rätt bra väder. Solen skiner men lite kallare idag. Känns ju skumt att tycka 20 grader är kallt. men det är ju så när man vänjer sig vid 25 grader, som det nu vart i några dagar. Man blir ju lite bortskämd nästan. Men har legat ute en stund idag, försökt sola ryggen eftersom den är rätt vit om man jämför med framsidan av kroppen, så får jobba på det!

Sitter nu och konverterar lite låtar från youtube, mycket enklare än att ladda ner för mig som har segt internet, ska sätta in låtarna i mobilen sen så man har något att lyssna på i cypern. Senare i eftermiddag kommer syrran och anton hit, vi ska grilla och sen ska hon få äran att färga håret på mig. Tanken var ju att jag inte skulle färga innan resan eftersom det bleks så mycket i solen ändå, men jag klarar inte av att se min utväxt längre, så illa är det.

Inga kommentarer: