tisdag 4 maj 2010

Tisdag

Blev stan idag med Joss! Vi kollade runt en snabbis men ville mest njuta av det fina vädret så vi höll oss utomhus. Hittade mig en fin rosa bikini, kommer vara sjukt snygg när man får lite färg på kroppen. Så jag är nöjd! Men nu är det verkligen köpstopp för min del. Mamma har till och med fått gömma mitt kort...

Nå ja, imorgon väntas jobb så ikväll blir det lugnt. Vi ska mysa framför en massa bra tv-program. Ska även snart fara och köpa lite glass.

Dagens... hade på mig min nya topp och jacka jag köpte igår.. glassiiiigt

Ny bikini som dock är mörkare i verkligheten.

6 kommentarer:

Tove sa...

hehe hade tänkt köpa den bikinin för ett tag sen :) fast ska inte gör de :p

ida sa...

jahaja okej!

josefine sa...

ja ni kan ju inte ha likadan bikini det blir ju skumt på cypern! :D du får köpa en annan tove ;) haah

Tove sa...

men sa ju att jag inte skulle köpa den :p kollade på den för typ några veckor sen, men den passade typ inte min hud, haha :D

josefine sa...

jaha okej :) ja, tur för Ida då för den var skitsnygg på henne! ;D

Tove sa...

okej, då vet jag ;)