onsdag 19 maj 2010

Onsdag

Oj oj oj.. måste varit den varmaste dagen idag utan tvekan. Fysatan. Vaknade vid åtta för promenad med hunden. Sen kunde jag inte somna om så jag satte mig på gården där kring halv tio och har suttit ute i princip sen dess. Dock blir det alldeles för varmt så har suttit inne en del också. Gjorde mig i alla fall god lunch bestående av kyckling i kokkosmjölk och ris till det. G-O-T-T.

Sen har jag försökt sola men blir lätt uttråkad av det, speciellt när man är själv. Sen när pappa kom hem for vi och handlade sen blev det en promenad med hundarna. Dock är det alldeles för varmt för dom att gå längre rundor. Stackarna, bara flämtar.. tur att man inte själv bär på sådan päls som djur gör. Nåja, ikväll ska jag börja se vad jag ska ha med mig till cypern och troligtvis blir det en tidig kväll eftersom jag ska jobba imorgon... tungt.

Inga kommentarer: