tisdag 28 december 2010

Års lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Bland annat varit utomlands och börjat plugga på Luleå tekniska universitet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Att jag skulle ta för mig mer. Göra saker jag aldrig tidigare vågat.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min storasyster blev mamma åt en jätte fin lite kille!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej. THANK GOD!
5. Vilka länder besökte du? Cypern och Finland.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Fler resor. Mer träning.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 24 maj då en galen resa tog start. 28 november, då vi hade 4 år.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag tog tag i mig själv och började studera.
9. Största misstaget? Att jag slösat så mycket pengar på onyttiga saker.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Drabbades av vinterkräksjukan tidigare i år. Inget jag vill uppleva igen.
11. Bästa köpet? Alla mina skor och kläder!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Onyttig mat, kläder, skor och alkohol.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag klarade min första tenta!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Mikrofonkåt
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt att säga..har nog varit gladare trots allt! Speciellt nu i slutet av året.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat.
18. Hur tillbringade du julen? Med släkt och en del av familjen.
19. Blev du kär i år? Ja, en nytändning med Jimmy kan man säga!
20. Favoritprogram på TV? Idol, Desperate housewives osv..
21. Bästa boken du läste i år? Har bara läst två böcker. Men ingen av dom var så värst bra.
22. Största musikaliska upptäckten? Bra fråga....måste fundera!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En klocka och parfym!
25. Något du önskade dig men inte fick? En bärbar dator..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade en massa släkt och vänner på fika.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade fått resa mera!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Lite blandat, har ingen speciell stil egentligen. Tar på mig det jag känner för stunden.
29. Vad fick dig att må bra? Alla glada och fina människor i min närhet.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Öhh.. Joel Kinnaman är ju som lite.. fin.
31. Vem saknade du? Egentligen ingen speciell... Farmor kommer alltid att vara saknad.
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla mina nya fina klasskompisar!

Inga kommentarer: