måndag 13 december 2010

Fattig

Blev ingen träff idag med gruppen. Skönt var väl det. Men samtidigt gör jag inte så mycket vettigt här hemma ändå så. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med idag. Blir väl att hänga hemma och slappa. Måste verkligen börja läsa en bok som ska vara klar tills på fredag. SJUKT ointressant. Hatar att läsa böcker som man inte fattar ett skvatt utav. Men det måste göras, tyvärr..

Har även betalat räkningen för boken nyss. 284 fucking spänn..... rånad, eh ja
Jag har endast 90 kr kvar att leva för denna månad och som det ser ut nu så blir det tyvärr ingen middag för mig på fredag då tanken var att vi från klassen skulle käka ute och säga hejdå nu när vissa åker hem för julen. Kan dock hoppas på att min mor är snäll och sponsrar mig... :-)

Inga kommentarer: