måndag 27 december 2010

Mys

Sitter hemma hos Jimpan nu. Han for iväg och köpte nå chips och dip som jag förövrigt har börjat tycka om, vad händer?! Blev bjudna på middag hemma hos hans mamma tidigare, var riktigt gott och trevligt. Annars har jag varit en sväng på stan med Cissi. Rean var ju inget att hurra för, dom sätter bara ut massa skit som inte gått åt under hösten. Sen köper man bara något för att köpa och för att det är billigare.. nää, men fick i alla fall med mig en kofta hem.

Hur som haver, har bestämt vad jag ska ha på mig på nyår också. Något jag redan har hemma. Känns skönt.. för även där brukar man köpa ett plagg man bara använder en gång. Blev så förra året för min del, så i år tar jag bara något jag har hemma, blir nog bra ändå :)

någon gammal bild som jimmy hade på sin dator..

Inga kommentarer: