onsdag 2 februari 2011

A big no no

Mår bättre idag! Blev dock ett besök hos läkaren igår och hon kunde konstatera att jag hade halsfluss. Så fick en penicillin kur att äta i tio dagar och det verkar hjälpa eftersom halsen är bra just nu. Känner mig dock sjukt sliten, hade gärna vela piffa upp mig så man ser någorlunda ut. Hade även behövt klippa mig men ekonomin räcker ju såklart inte till det eftersom det är så satans dyrt att bara toppa igenom håret. Men kanske får offra mina sista pengar för slitet hår är det värsta som finns! Är glad att man inte är beroende av att använda löshår och sån skit, det om något förstör ju håret och gör att det ser ÄNNU slitnare ut. Ska även sluta färga håret så mycket, vill ju inte att håret ska gå av direkt, är ju inte speciellt smickrande:-) Näää nu babblar jag för mycket om onödigt skit... har lite tråkigt nämligen. Dags att göra nytta! Tjing

Inga kommentarer: