måndag 28 februari 2011

Långt inlägg...

Då var lång helgen över för min del. Dags att återgå till vardagen. Har 3 dagar skola i veckan......och det tycker jag är tungt? Har blivit alldeles för bekväm med att ha det för slappt. Snart börjar dessutom praktiken i 3 veckor och då innebär det tidig uppstigning varje dag. Kommer jag orka det? NEJ. Är inte det minsta taggad för det heller. Men jag får väl stå ut. Hur som haver, helgen har varit super bra!

Fredagen spenderades på allstar med trevligt sällskap. Blev bjuden på god middag och efterrätt och fick även ta del av en jävla massa gamla bilder på mig som visades på alla tv-skärmar i vip rummet, mindre trevlig syn.. fyfaro! Aldri
g mera blond. Mimmi hade ordnat kvällen så bra, så tack för allt :-)

Lördagen spenderades hos Jimmys mamma som fyllde år. Blev bjuden på jätte god middag och fika, så tackar för det! Sen spenderade vi kvällen med att skjutsa folk överallt, var också trevligt. Igår var vi på bio, såg på sanctum, jätte bra film. Idag blev det tidig uppstigning för vår del. Har även hunnit med en härlig promenad runt isen med Julia :) Nu blir det sängen och kolla på BB.

Inga kommentarer: