måndag 7 februari 2011

Sick

Så himla less på alla dessa sjukdomar jag lyckats dra på mig. Har varit så mycket hos läkaren den senaste tiden att jag fått ett frikort för ett halvår, jag får alltså gratis läkarvård. Sure, billigt och bra. Men det är verkligen inte kul att vara så sjuk hela jävla tiden. Ska hur som haver till läkaren imorgon, förhoppningsvis få lite svar..annars blir jag galen. Sen gör min hals så himla ont eftersom jag var tvungen att avbryta min penicillin kur..... blu. NÅJA, inte blir man friskare för att man klagar........ ser i alla fall på tv nu och ska lägga mig snart, gode gode gode trött. Ska vara hos läkaren 9.15 imorgon på min lediga dag!! Nog för att jag jämt är ledig nu för tiden. Har max 3 skoldagar i veckan, om ens det. Sen kanske det blir en sväng på stan. Dock lämnar jag bank kortet hemma, duktig?????+ JO. Men jag tar med mig mina presentkort, hehe

hejdå

Inga kommentarer: