torsdag 14 april 2011

...........

not my day. idag på praktiken lira vi landhockey som vanligt. på något konstigt vis lyckas jag bli fälld av ett barn och flyger rakt ner i marken. skääämmmigt! stuka dessutom armen så kan knappt röra den. är inte säker på om jag har brutit den, men förmodligen inte, hade nog haft ondare då. väntar i alla fall på att vårdcentralen ska ringa upp så får vi se vad dom säger. är inte pepp på att få bandage eller gips. speciellt inte nu när det är dop & allt i helgen. nåja, imorgon är sista dagen på praktiken och jag ska gå även om min arm inte är i sitt bästa skick. kan inte missa sista dagen! ska ju dessutom bjuda alla på glass vilket jag vet dom ser framemot, så jag får häääärda :) sen har även jimpan skaffat hund, sjukt söt!! :) så han har nyss vart här & fått massa grejjer till valpisen! nu ska jag fortsätta att vila! tjahej

Inga kommentarer: