onsdag 6 april 2011

Onsdag.

Hade en riktigt bra gårdag! På praktiken gick vi på utflykt med de större barnen så vi fick spendera en bra stund i det fina vädret. Sjukt härligt! Fick sluta redan kring efter elva så Jimmy kom och hämtade mig. Mot eftermiddagen blev det att träffa upp Cissi och Joss på stan där vi tog det lugnt och inväntade Sofie som skulle sluta jobba! När hon väl anslöt sig gick vi till Allstar för att käka middag och det var så underbart jävla ljuvligt gott. Blev dock på tok för mätt men jag överlevde... Sen traska vi vidare till Sofies nya lägenhet som var super fin med ett kanon läge och utsikt över vattnet :.)

Vi socialade en stund innan Jimmy återigen kom och hämtade mig. Vi begav oss till mig där vi såg tv innan vi somnade sött.
Praktiken idag gick super bra, fick höra lite omdömen osv, och jag är så himla glad över vad jag fick höra. Trivs som fisken i vattnet!! Nu ska jag i alla fall snart traska ut med hundarna och därefter ta en välbehövlig dusch för att sedan krypa ner i sängen och mysa med Jimmy, chips & dipp ;-)

Inga kommentarer: