fredag 15 april 2011

Fredddag

Då var 3 veckors praktik över. Jag undrar vart dagarna försvann? Fick i alla fall en fin present och ett fint avslut på en fin praktik tid. Kommer säkerligen sakna allihopa! När jag kom hem var jag så trött så jag slumra till i någon timme. Förövrigt känns armen lite bättre idag, den är lite mer böjlig så att säga. Det var dock gode klurigt att sminka sig imorse, vet inte riktigt hur jag lyckades eftersom jag är helt ostabil med att använda vänster hand. Nåja, det är väl bra att jag får använda den också, ifall jag skulle tappa högerhanden någon gång. typ. Aaa, men nu äre chill som gäller. Imorgon är det dop som gäller för lilla ogge! Jag ska tydligen bli fadder, men vet fortfarande inte riktigt vad det innebär. Ska väl iaf stå där framme och se söt ut och kanske säga ett eller annat ord. Vad vet jag. Ska hur som helst bli spännande. Nu ska jag fortsätta se på Jersey Shore, sen kanske jag får sällskap av min b-friend.

Seee yaaaaaaaa

Inga kommentarer: