tisdag 19 juli 2011

Onödigt.

Tankarna fortsätter att svindla. Men just nu känns det hyfsat bra. Jag tänker inte ta mer onödig skit. Jag är ingen dörrmatta man bara kliver över! Vissa ord, vissa åsikter.. kunde ha framförts på ett bättre sätt. Som en smäll.. jag blev bara så himla ledsen. ÄR fortfarande himla ledsen. Man börjar tvivla på sig själv & verkligen undrar om man är värd något...

.. umgicks med mina fina vänner igår! Jag köpte mig en jätte lång svart kofta som räcker ner till fötterna, jätte fin.. men ack så dyr. För mig var den dyr. Men den var fin så jag kunde inte hålla mig. Vi åt middag på mat&prat innan vi såg film och pratade strunt. Jätte fin kväll!

Idag har jag varit och ränt runt med Mamma & Pappa! Kul. Senare beger jag mig till min Jimmy, han ska jobba natt men det gör ingenting, får mysa med Rocky istället tills han kommer hem igen :')

Inga kommentarer: