tisdag 12 juli 2011

Home!

Sådärja, då har man landat i sängen hemma hos Jimmy igen! Skönt att vara hemma igen. Men jag har haft en riktigt bra helg.

Torsdags kvällen mötte Carro upp mig vid slussen, hade nog aldrig lyckats hitta annars, har ju inte världens bästa lokal sinne! Var i alla fall jätte kul att få träffa henne igen & se hur hon bor. Vi tog oss ett kvällsdopp och avslutade kvällen med chips & cola.

Fredagen spenderade jag förmiddagen för mig själv. Carro jobbade sin sista dag innan hennes semester så jag var kvar i huset & solade mesta dels av dagen. När hon slutade begav vi oss in mot stan där vi träffade Tove för en middag på Tgi Fridays. Åt SJUKT god paastaaa! Sen tog vi oss en promenad runt stan innan vi begav oss hemåt igen för att lägga oss i hyfsad tid.

Lördagen var sjukt varm. Men vi hade lite ärenden att utföra så vi åkte till Nacka forum där jag fick med mig ett linne endast. Åkte som sagt inte till stockholm för att shoppa denna gång, ekonomin är inte den bästa i dags läget! Det märktes då väl när jag och Carro dissade grillat till middag och åt varm korv istället, men det funkade det också! Denna dag kom Joss till oss också :) Hon han knappt igenom dörren innan vi började fixa oss för kvällens bravader.. Förfest i Huddinge med trevligt folk. Jag, Carro, Tove & Joss drog vidare och hamnade tillslut på Laroy. Trevlig kväll!

Söndagen var seeeg. Men jag & Joss for in till stan och mötte upp Tove för en sen lunch på Jensens. Därefter tillbringade vi en liten stund på stan, som dock stängde lite väl tidigt! Så vi åkte till Kista galleria för att fortsätta shoppandet..fick endast med mig tre par färgglada trosor.

Igår packade vi & tog det lugnt innan vi åkte mot tåget som lyckades bli ca 1 timme försenat. Här tog jag & Carro även adjö av Joss som skulle fortsätta sin resa neråt i Sverige. Tåg resan gick bra, lite segt och lite sömn. Men den förlorade sömnen ska jag försöka återta nu.. så ..

..Godnatt!

Inga kommentarer: