onsdag 20 juli 2011

Smile

Äntligen har solen visat sig med någorlunda varma vindar! Har kunnat lega ute på gården en liten stund i alla fall. Men jag blir så lätt uttråkad när jag solar så det blir oftast inte allt för långvariga stunder. Känner mig en aning bitter för tillfället, på vad behöver vi inte gå in på. Men allt känns så frustrerande så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Jag försöker hitta en väg ut, men det är svårt att finna den rätta vägen så att säga. Men det ska nog gå fint. Ursäkta för alla kryptiska inlägg, men så här är det nu & det är bara att take it or leave it. Det intresserar nog väldigt många ändå.

Tog i alla fall hand om en inte allt för kry Jimmy igår. Stor städade hela lägenheten och försökte göra ett tappert försök att dammsuga, som Rocky lyckats ta sönder, det var lite knepigt & kämpigt. Men det gick! Ikväll blir jag däremot ensam för idag mådde han bättre & orkar ta sig iväg på jobbet :) Jag ska äta massa chips och dipp och se någon bra film hade jag tänkt.

JA, vi hörs

Inga kommentarer: