tisdag 6 september 2011

Lista

Har du någonsin sovit på ett badrumsgolv?
Jo, jag tog mig någon p-nap i björkliden har jag för mig.

Vad ser du fram mest emot inom de närmsta sju månaderna?
Oj, att jag avverkat ännu en termin av skolan kanske.

Finns det någon som hatar dig?
Troligtvis.

Har du nånsin sovit på ett sjukhus?
Nej. Har aldrig skadat mig eller varit så pass sjuk att jag behövt det.

Vad irriterar du dig på just nu?
På det regn ruskiga vädret! Jag som hade tänkt cykla till mitt hjärta, men jag får nog vänta en stund.

Nämn en sak som irriterar dig riktigt mycket?
Folk som inte släpper taget!

Om du skulle köpa en hund eller katt, vad skulle du döpa den till?
Har redan 3 hundar mitt liv!!

Blir du nervös när någon säger att dom måste prata om någonting med dig?
Beror helt på situationen.

Är du en organiserad person?
Har faktiskt blivit bättre på det!

Betalar du oftast med kontanter eller kort?
Kort.

Vad gör du när du är trött?
Försöker att sova troligtvis.

Finns du alltid där för dina vänner?
Det tycker jag!

Har du någonsin känt dig utbytt?
Nej, inte utbytt? men bortglömd kanske?

Vet du vad du vill jobba med i framtiden?
Ja, det jag håller på att studera till. :-)

Inga kommentarer: