torsdag 29 september 2011

Wowowoww!

Sitter just i detta nu och skriver en uppgift. Men det går otroligt segt men ska verkligen försöka hinna göra klart den idag. Har börjat läsperiod 2 nu och det känns jobbigt. Fick hur mycket som helst att göra till skolan helt plötsligt. FÖR mycket. Har svårt att se hur jag ska hinna med allt. För man vill ju hinna ha en fritid också. Åkte i alla fall till Jimmy igår. Vi åt massa gott och såg på film! Himla mysigt. Och idag när jag kom hem hade mamma hittat mitt bort tappade kontokort. Det visade sig att det hade legat i min säng.............. alltså hur dum får jag vara?! Och att jag inte sett eller känt det tidigare är ju ett mysterium efftersom jag sovit i den hela veckan. NÅJA... har ju fått ett nytt i alla fall!

Längtar till helgen förövrigt. Vi kör en två dagars! Carro kommer hem på fredag och då blir det trevligheter och sen ska vi fira Cissi på lördag så då kör vi igen. Ska bli jätte kul i alla fall :)

Inga kommentarer: