lördag 24 september 2011

Money


Har varit klantig och tappat mitt kontokort. Troligtvis då jag befann mig på skolan. Kan inte komma på vart det annars kan vara. Så.. igår när det var löning fick jag inte riktigt ta del utav den. Eftersom att jag inte har ett kort att använda! Men det kanske är lika bra det, så att jag inte slösar upp de hela 2700 kronor jag fick i studiebidrag på en gång. Brukar oftast sluta så annars..

Jag har grov shopping abstinens. Vill ha så mycket, men har inte råd till något känns det som. Efter att min praktik är slut så ska jag anmäla mig till vikarie förmedlingen så att man kan spring vicka under dagarna jag inte har skola. Det leder ju till lite extra cash, vilket alltid är bra. Speciellt snart då julen infinner sig. Då ska ju en hel del klappar införskaffas och då måste man ju givetvis ha pengar för att det ska lyckas!

Går förövrigt fyra dagar nästa vecka i skolan. Kan inte direkt påstå att jag är taggad. Vi har blivit så himla bortskämda med vårat lugna schema, så nu när vi går fyra dagar är ju det rena pesten och pinan! Fy fan hur man är alltså, haha. Ska verkligen bli intressant att se hur jag kommer klara fyra veckors praktik... håhåjaja..

Inga kommentarer: