onsdag 4 januari 2012

Årskrönika med bilder del 1

Januari:
Första månaden innehöll väl ganska mycket skola, hade tenta och var väldigt nervös över den. Men det hann givetvis med lite fest också. Bland annat på trettondagsafton, som jag minns var en galen kväll, och sen fyllde även Jimmy år i slutet av månaden. Där jag, jimmy och hans vänner käkade på Allstar och drack drinkar.


Februari:
Skolan flöt på, hade ganska mycket att göra där. Mös på med älskade Oscar samt mina vänner och Jimmy såklart. Blev en hel del lugna kvällar och ganska lugnt på fest fronten. Förutom då Mimmi fyllde år och då hon hade hyrt Allstars viprum för mat och fest!
Mars:
Här var det också full rulle i skolan. Tove kom hem för att fira sin födelsedag! I slutet av månaden började även praktik i tre veckor. Fick även mina naglar fixade för första gången utav super söta Alexandra!


April:
Denna månad var ganska effektiv. Praktiken fortsatte och jag trivdes som fisken i vattnet! Oscar döptes och jag blev hans fadder! Dessutom tog Jimmy över en hund, Rocky!

Maj:
Började med att fira Valborg med Cissi & Sofie! Månaden innehöll mycket plugg.. var även hundvakt i en vecka åt hundarna då Mamma reste bort!


Juni:
Det var en riktigt varm månad! For till storforsen bland annat med några tjejer från klassen, en riktigt fin och härlig dag. Bjöd även mina fina vänner på middag i min trädgård, en fin men VARM kväll! Midsommar firades också. Hemma med familj+Jimmy, sen for vi vidare till Linda som hade fest, en fin kväll. Var även hundvakt väldigt mycket åt Rocky medan Jimmy var och jobbade. Men hade turen att få min kusin att sova med mig i ca en vecka. For en del till Stranden och solade och badade.



DEL 2 kommer senare...

Inga kommentarer: