torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Igår var jag in på stan med min mamma. Gjorde alla ärenden som skulle göras, vilket kändes grymt skönt. Blev även lite shopping av mitt presentkort.. så det fick stilla mitt begär en stund till i alla fall :) På kvällen fortsatte jag och jimmy med att nöta serier, så länge att klockan hann bli 03.00... fick en aning panik då jag insåg vad klockan var och att jag hade skola idag som väntade. Tog mig i alla fall en promenad till skolan, vilket kändes väldigt bra. Fanns nämligen ingen matchande buss, så fick ta det alternativ som fanns. Men det var skönt, är ju ändå en bra bit till porsön! Nu sitter jag däremot hemma och har det ganska så tråkigt. Imorgon blir det en sväng på stan & även passa Oscar en stund! Mot kvällen blir det eventuellt middag med tjejerna från klassen, så en fullspäckad dag väntar, kul.. =)

Inga kommentarer: