lördag 7 januari 2012

Årskrönika med bilder del 2


Juli:
En väldigt händelserik månad. På både gott & ont. Början på månaden började ganska dåligt, blev ganska nedbruten. Men för att må bra igen blev det en resa till sthlm, med josefine! Där vi träffade carro & tove. Hade riktigt fina dagar bestående av shopping, god mat, utgång och härligt umgänge! Hann även med att vara på stranden under alla varma dagar, fyllde år och slutet av månaden bjöd på pdol, där vi fick bo hos fina malin!










Augusti:
Månaden började med Luleåkalaset som verkligen var roligt! Vilda förfester och mängder av vin. Hade det riktigt roligt. Klippte mig även, gjorde lite mer lugg och liv i håret.. sedan började skolan igen efter ett långt sommarlov.
September:
Hittade inga bilder från September. Hade väl en del att göra i skolan, det regnade en hel del, var på bio & tog det lugnt för det mesta!
Oktober:
Firade Cissi som fyllde år! Började även min 5 veckor långa praktik här. Tog det för de mesta lugnt med Jimmy, såg idol och mycket filmer. I slutet av månaden drog vi ihop ett gäng för middag på österns pärla och utgång på det.
November:
Tog det stora klivet och klippte kort hår! Trivs verkligen i denna frisyr och det kommer nog dröja innan jag kör på långt igen. Firade även halloween, tove kom hem, så då blev det fest. Jag och jimmy hade även 5 år tillsammans!



December:
Bestod av lite skola, fest, julmys och annat! Julafton spenderades hos min syster. Vilket även nyårsafton tillbringades. Bra månad som gick för fort.

Inga kommentarer: