fredag 20 maj 2011

GREAT!

Känner mig otroligt glad just nu. Igår umgicks jag med mina fina vänner & hade det trevligt. Imorse kom Mamma äntligen hem och var brunare än brunast. Fick lite presenter och sånt. Sen har jag även bokat resa till Sthlm 7-11 juli, ska bli SJUKT skoj! Åker ner med Joss dit och ska sedan bo hos Carro. Förhoppningsvis träffa Tove också:) Dock får jag leva super snålt, men jag har hunnit få tillbaka skattepengarna tills dess så att jag klarar mig. Men ska inte shoppa utan enbart njuta av staden och de fina sällskapet! Ska bli spännande att se hur Carro bor också.. ååh längtar!

Ikväll blir det troligtvis att umgås med min älskliiiing..... toppen dag! Blir även Jv till middag så jag klagar FAN inte ;)

Tre brunbrända brudar i Ayia napa för ett år sedan ;)

2 kommentarer:

Tove sa...

Fan vad kuuul vi ska ha!! :))) hihiiiiiii ni måste ju se hur jag bor också ;)

ida sa...

haha KLAAAAART!;) ska bli suuuper skojj:)