lördag 7 maj 2011

Jag kommer

Igår kväll tog vi det enbart lugnt och åt en massa gott! Var otroligt skönt att bara vara. Känns som att en stor klump har släppt från min mage nu när jag börjar bli klar med alla skolarbeten för denna termin. Sen är det otroligt bekräftande att klara alla uppgifter man skickar in. Jag har aldrig varit särskilt ambitiös när det gäller skolan. Aldrig heller fått topp betyg. Därför känns det så himla kul att jag klarar av universitets nivån så bra som jag gör! Det är sällan jag känner mig duktig men just nu gör jag det. Att jag klarat av allt än så länge var något jag absolut INTE trodde att jag skulle göra. Tror det handlar om att jag VILL detta och att jag är LITE mer disciplinerad än vad jag var under gymnasiet, men bara ytterst lite ;-) Nåja, ska alldeles strax fixa till mig lite grann innan jag ska och umgås med några från klassen. Blir nog en fin lördag kväll.

Inga kommentarer: